Når du og din forening indgår en aftale med Altan.dk om, at montere altaner eller etablere elevatorer i din ejendom, er det vores ambition at gøre processen så gnidningsfri som muligt.
Vi har ind imellem hørt, at vores kunder efterlyser mere kommunikation fra vores side samt et bedre overblik over, hvor i processen deres projekt er, samt hvad udsigterne er. Det har vi naturligvis lyttet til, og derfor kan vi nu præsentere Kundenettet.
De fleste kender track and trace systemet, fra når de handler på nettet, hvor de altid kan se, hvor på rejsen deres pakke er. Dette system har vi ladet os inspirere af – og så bygget meget mere på.
På kundenettet kan du:
Fra 1. januar 2019 har alle nye tilbud fået deres egen side og login til kundenettet og det har allerede vist sig at være en stor succes! Alle beboere i foreninger, som har fået tilbud fra Altan.dk siden 1. januar 2019, kan således få udleveret login informationer af deres kontaktperson og på den måde altid være opdateret.
Kundenettet er en fordel for alle parter. Fra Altan.dk’s side er det nemt og simpelt blot at lægge alle dokumenter og informationer ind ét sted, som alle involverede parter derefter har adgang til. For beboerne skaber det øget tryghed og gør det nemmere at sætte sig ind i altan- eller elevatorprojektet og for kontaktpersonerne letter det arbejdet, da hun eller han altid kan henvise til kundenettet.
Vil du vide mere om kundenettet, er du mere end velkommen til at kontakte os. Kundenettet overholder desuden alle regler og love i forhold til GDPR lovgivningen, og det er således kun muligt at få adgang til informationer, som berører ens eget projekt.
Vil du vide mere om vores kundenet, eller har du andre spørgsmål til enten altan- eller elevatorprojekter, er du velkommen til at kontakte vores eksperter
Udfyld formularen herunder, hvis vi skal kontakte dig