For at lette arbejdsgange og nedbringe antallet af fakturaer der sendes retur til kreditorer, på grund af manglende informationer, har vi indført digitalt bogholderi. Dette betyder at alle leverandørfakturaer bliver aflæst elektronisk og det kræver følgende informationer på fakturaer og kreditnotaer:
Sagsnavn, sagsnummer og initialer skal stå seperat da fakturaen ellers ikke kan læses af systemet og vil derfor blive sendt retur til leverandøren.
For at effektivisere og kunne yde en bedre og mere sikker betalingsrutine, har vi ensrettet betalingsbetingelserne på vores leverandørfakturaer. Det betyder, at vi som udgangspunkt kun accepterer betalingsbetingelser på løbende måned + 30 dage, hvilket fremsendte fakturaer vil blive betalt efter. Såfremt Altan.dk har aftalt en længere betalingsfrist end løbende måned + 30 dage, vil den aftale fortsat være gældende.
Evt. spørgsmål kan mailes til Bogholderi@altan.dk
På PDF-faktura skal sagsnummer og reference stå samme sted på fakturaen, hver gang.
På OIO-faktura skal sagsnummer og reference stå i samme felt hver gang.
Vores altankonsulenter har alle stor erfaring med at vurdere hvad der kan lade sig gøre. Kontakt os i dag, for en gratis og uforpligtende besigtigelse
Kontor
Æblegården, Næstvedvej 60, 4180 Sorø
Lager
Avedøreholmen 84, 2650 Hvidovre
Udfyld formularen herunder, hvis vi skal kontakte dig