Vil du være med til at skabe det gode liv i byen?

Vil du have ansvaret for Danmarks største altanfirmas sociale platforme? Altan.dk søger en erfaren SoMe manager, med flair for grafisk design samt billede-/videooptagelse.

Altan.dk er Danmarks største altan- og elevatorfirma. Vi monterer hvert år ca. 3.000 altaner og 30 elevatorer. Vi har over 20 års erfaring med altaner, mens elevatorerne er et relativt nyt marked for os. Vi har dog kæmpe forventninger til netop dette marked.

Vi operer til daglig på BtC markedet, hvilket også afspejles i vores markedsføring – herunder de sociale platforme, som vi har valgt at være aktive på og som vi prioriterer højt; Facebook, Instagram og Linkedin.

Det er her du kommer ind i billedet. Vi har nemlig behov for en Social Media ansvarlig, der forstår vigtigheden af at arbejde struktureret med opslagene, som kan skelne mellem hvilket indhold der passer på hvilke medier og som har ambitioner om at arbejde seriøst med vores konti samt at udbygge dem.

 

Arbejdsopgaver:
  • Administration af facebook-, instagram- og Linkedinsider
  • Contentplanlægning og -produktion, herunder:
    • Tekst og grafisk content til opslag på sociale medier
  • Vedligehold af webshop (altanliv.dk)
  • Produktion af billeder og video fra referencesager (byggepladser og færdige altaner/elevatorer)
  • Interview med og kontakt til kunder
  • Grafisk produktion af annoncer o.l..
  • Forefaldende grafisk arbejde

 

Jobbeskrivelse

Du skal, som SoMe manager og grafiker, bistå vores marketingschef og i samarbejde skal I udarbejde ideer til vores sociale platforme. Det vil blive din opgave, at samle disse ideer i en contentplan, planlægge denne, skabe opslagene og udgive dem.

Du skal desuden mindst én gang om ugen ud i ”marken” på vores byggepladser og optage materiale til brug i contentplanen og vores markedsføring generelt.

 

Dine faglige kompetencer:
  • Du er uddannet grafisk designer
  • Du har tidligere haft ansvaret for professionelle SoMe konti og webshops og har arbejdet med contentplaner. Måske har du drevet egen webshop.
  • Du kan skrive levende og nyder at bruge sproget korrekt
  • Du er glad for at optage og redigere billeder og video
  • Du er kreativ og nyskabende

 

Det ville desuden være en ekstra fordel hvis du:
  • Har indsigt i business manager (facebook annonceværktøj) dog ikke et krav
  • Har forståelse for SEO/SEM principperne og kan arbejde med disse
  • Har forstand på byggeri eller interesserer dig for byggeri og arkitektur
  • Har arbejdet med wordpress

 

Du er desuden:
  • Engageret og passioneret omkring det du laver – du sørger for at holde dig opdateret
  • Glad for at lære noget nyt
  • Udadvendt og klar til sjov på et kontor med masser af liv og dynamik

Om jobbet og virksomheden

Altan.dk holder til i Sorø på Sydsjælland, hvor du også vil få din daglige gang. Foruden din arbejdsplads i Sorø, skal du regelmæssigt besøge vores byggepladser, som oftest er i København. Du skal ind imellem også til Fyn og Jylland hvor vi ligeledes har kontor og byggepladser.

Vi er ca. 150 ansatte i Altan.dk og vi er en meget social virksomhed med en flad organisation, hvor der er kort fra (god) idé til handling. Vi holder ofte sociale arrangementer, ligesom vi hvert andet år tager ud og rejser med hele firmaet. I år har vi været i Madrid. Vi forventer derfor at du er socialt anlagt og deltager i div. Arrangementer samt engagerer dig i dine kollegaer.

Vi engagerer os desuden meget i CSR og har vores egne projekter i fx Nicaragua, Zambia og Nepal. Projekter som vores medarbejdere også har mulighed for at besøge.

Foruden altan/elevator forretningen, vil du også skulle arbejde med webshoppen www.altanliv.dk og Platform.as (www.platform.as – Danmarks største udlejer af arbejdsplatforme). For Platform.as vil du ligeledes skulle vedligeholde virksomhedens sociale medier.

Det er en helt ny stilling for os, så du har langt hen ad vejen mulighed for at skabe din egen hverdag og præge dine arbejdsopgaver.

 

Ansøgning og CV sendes til marketingschef Ulrik Knudsen på uk@altan.dk

 

Timer: Fuld tid
Arbejdsadresse: Næstvedvej 60, 4180 Sorø
Opstart: hurtigst muligt
Ansøgningsfrist: 20. november

 

Ulrik Knudsen

Marketingchef

+45 22 28 30 36
uk@altan.dk

Vi benytter cookies til at forbedre vores side og din oplevelse. Ved at fortsætte accepterer du vores cookie- og privatlivspolitik